10 september!

Nu sitter jag i Uppsala hos moster efter en god middag med glass till efterrätt. Sista svenska middag på ett bra tag, åh vad jag kommer längta efter svenskmat! Men det blir spännande med sydamerikansk mat. Synd att vi inte åker till mexico och all tacosmat typ.

Jag har hunnit gå lite på stan och växlat pengar hära i Uppsala. Och jag blir så sugen på att köpa massa nya fina höst/vinterkläder. Men icke sa nicke, de får bli när jag kommer hem, om jag nu har råd då...

Imorgon går planet 16.50 till Frankfurt, sedan vidare sent på kvällen till Rio. 11 september imorgon, håll tummarna för mej och cissi när vi ska flyga! Och när vi kommer till frankfurts flygplats, har hört att den är riktigt riktigt stor...

Trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0