12 september! i Rio!

Nu sitter jag hära i Rio de Janeiro på vårt hostel, trött efter lång resa och massa intryck. Vi lever i alla fall, jag och Cissi. Och vi har upplevt Copacabana och Ipanema idag, två underbara stränder. Jag har till och med bränt mej i solen idag. Vi har prutat med typ alla strandförsäljare på saronger. Vi har besökt en marknad. Vi har pratat med brandmän och lånat deras telefon på brandstationen...
Det finns så mycket att skriva och jag har skrivit en hel del på resedagboken.se (sök på Idaala), ni får läsa mera dära.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen efter att ha ätit middag (korv och ris tillagat här på hostlet). Jag saknar redan sverige, men jag hoppas det bara är för att man inte vant sig än. Det ska nog bli bra det hära. Jag ska försöka vara positiv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0