7 september!

Två dagar nu, nu går det alldeles för fort. Idag har min dag bestått av jobb på barncompaniet, mammas förskola. Roligt att få hoppa in dära, det var ju längesen sist. Sen promenerade jag in till stan i sommarvärmen, shit vad varmt det var! På morgonen när jag for till jobbet var det ju fem grader bara ute så jag hade klätt på mej ordentligt. Jag träffade i alla fall Malin, Lisa och Linnea och sa hejdå. Det börjar kännas lite overkligen nu, att jag verkligen ska åka.

Jag klippte mej förresten igår hos Emilia. Kort blev det, till axlarna ungefär. Det var väldigt längesen jag hade så kort, kanske när jag var typ tio-elva år. Men det kändes skönt att bli av med så mycket, särskilt nu när jag ska resa mycket. Ovant känns det såklart, men gud vad skönt när jag duschar nu! Orkar tyvär inte ta nån bild nu. Ni får senare. ;b

Nu ska jag fortsätta stoppa in lite ny musik på min ipod. Tack anna för all musik!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0