8 september!

Nu sticker jag ut och springer och lämnar packningen ett tag. Jag får typ ångest av att packa, usch vad jobbigt det är! Och särskilt till en sådan här resa. Jag vet inte vad jag ska ha med för kläder, hur mycket kläder osv... Blä, kan inte bara resväskan stå packad med allt jag behöver då jag kommer hem?

Idag har jag hunnit fixa lite saker på stan på förmiddagen i alla fall. Och röstat. Nu är det gjort i alla fall så nu slipper jag tänka mer på det. Det är ett nytt val om fyra år trots allt. Jag hoppas jag vet mer då och är mera insatt. Det ska i alla fall bli intressant att se sen hur det gick i valet.

Jag har förresten gjort en användare på resedagboken.se, och ni kan söka på Idaala så hittar ni mej. Jag ska försöka skriva dära under min resa också och lägga upp bilder.


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0