1 april!

Mina naglar mår inte bra av all plugg, nervositet och ångest! Det finns knappt något kvar av dom och jag har ont i flera av fingrarna för att jag bitit för långt ner. Det måste vara en av de sämsta ovanorna man kan ha. Jag som nästan lyckades sluta bita på naglarna i sydamerika.

Det blev träning på stepin med Anna och fika på stan med henne och Fanny. Härlig eftermiddag alltså. Nu sitter jag och börjar få ont i magen för högskoleprovet imorgon. Ångest. Tänk om jag hade pluggat till det och kunnat haft en chans att få bra och kanske till och med kunnat komma in på arkitekt (fast nu vet jag inte om jag vill det längre, men iaf...)? Nu är det som det är och jag kan bara hoppas på att turen är med mej. Lycka till alla ni som ska skriva högskoleprovet imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0