11 april!

Dagen räddades av jobb 13-21. Det var faktiskt väldigt skönt att jobba nu när jag haft flera dagar ledigt. Det kan bli riktigt långtråkigt att bara vara hemma när alla andra jobbar eller har skola...

Annars var vädret underbart idag, det kändes nästan som sommarvärme. Jag satt ute på altanen i bara t-shirt och åt apelsin innan jobbet. Så härligt!!
Imorgon är det skola (shit vad längesen det känns som jag var på skolan nu...) och sedan jobb på kvällen. Onsdag är det kemi deltenta och på torsdag skola och sedan fira storkillen Emil som fyller 7 år!

Jo, förresten jag bokade resa till Uppsala under påsken. På onsdagenkväll flyger jag dit och på påskafton morgon åker jag hem. Kul att få komma iväg och träffa kusinerna. Och kul att träffa alla som kommer hem under påsk också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0