13 april! spinning

Jag hade inte så mycket att göra ikväll så jag for iväg på ett spinningspass. Det kändes i benen från morgonens löpning. Men nu sitter jag här i alla fall svettig och trött och ska snart hoppa in i duschen och sedan se vad jag kan hitta för gott att äta.
Jag började kolla i almanackan och blir stressad, det är inte länge kvar alls till juni. Inte många helger kvar. Nu är det denna helg och sedan är det påsk och efter de valborg sen är det ju nästan mitten av maj redan! Gud det går alldeles för fort! Tyvär så kommer det inte lugna ned sig, bara gå ännu fortare... Det kändes ju nyss som det var februari ju. Och alla äldre säger att åren bara kommer gå fortare och fortare ju äldre man blir. Shit, det är inte bra, snart kommer jag ju vara pensionär typ i så fall ju! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0