15 april! Då var det gjort!

Nu är ansökan inskickad. Men jag är fortfarande nervös och orolig...
Det blev arkitekt på de tre första platserna i år igen. Men eftersom jag inte kommer komma in på någon av dem så är det först mina val från fjärdeplats och nedåt som jag räknar. Där blev det civilingenjör väg-och vatten (helt plötsligt kom jag bara på det!), byggingenjör, affärsutveckling & entreprenörskap och samhällsplanering.
Det jag tänker som får mej lite lugnare är att jag alltid kan prova på och ångra mej ifall det inte känns rätt. Jag tänker på dej Anna, du har ändrat dej och det är möjligt!

Nu ska jag slå på en film med mamma snart och mysa lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0