17 april!

Då var helgen snart slut igen och en ny vecka börjar, påskveckan dessutom.
Ute är det typ storm annars hade det vart perfekt väder. Jag tog ändå en långpromenad till arenan för att se fotboll med Anna och Emelie. Seriepremiär för BBK som tyvär förlorade. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Det blev utgång på allstar i Luleå igår. Det roligaste var när en kille kom fram och frågade om han fick fläta mitt hår(?)...
Jaja, nästa vecka blir en bra vecka, skola måndag & tisdag sen åker jag och mamma till Uppsala och träffar lite släkt. Det blir bra.
Så här såg det förresten ut 18 april förra året (imorgon alltså). Och nu finns det nästan inge snö kvar alls. Riktig vår är det nu.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, och att jag hjälpte honom att fläta ditt hår! ;)

2011-04-17 @ 19:35:45
URL: http://lin.nor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0