18 april! Måndag igen

Idag har jag haft en effektiv dag. Jobb, fysiklektion på LTU, träning, plugg plus att jag har fixat lite småsaker som att deklarerat. En bra måndag med andra ord.

Det känns bra nu, det går bra nu. Känns det som. I helgen träffade jag och tog en fika med Jossan som var uppe i Boden på snabbesök. Alltid så roligt att träffa vänner som man inte sett på länge. Synd bara att det blev så kort besök. Snart kommer även Agnes upp!

Nu ska jag ta kväll och gå och lägga mej för att orka upp på en löprunda på förmiddagen. Gud vad jag gillar att börja skolan först kl 13 och träna på förmiddagen innan skolan förresten. Underbara dagar. Men nu säger jag godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0