4 april!

En sak är säker, jag gillar inte möten. Jag kommer nyss hem från ett tränarmöte i friidrotten. Jag är ju egentligen inte tränare längre, men jag var snäll och for ändå.
För det första då drar möten ALLTID över tiden.
För det andra så blir det en massa orelevanta diskussioner.
För det tredje... Jag kommer inte på det just nu, men möten är ingen höjdare. Det enda positiva med möten är fikat som man (oftast) får.

Idag har jag kört bodypump plus sprungit ett bra pass på löpbandet. Så jäkla skönt efter att ha både kört ordentlig löpning plus styrka för hela kroppen. Nu ska jag äta min dagliga frukt (jag försöker äta en frukt per dag) och läsa lite fysik. Prov imorgon behöver jag säga mycket mer än att ni bara ska hålla tummarna för mej?

 


Jag var tvungen att ladda upp en bild från då jag tävlade i friidott. Detta är från stockholm stadion faktiskt! Jag ser inte lite koncentrerad ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0