7 april! en trist torsdag

Idag är jag helt ledig, inge skola och inge jobb. Eller just det, jag fick jobba på travet ikväll. Men annars är det en trist torsdag. Vädret är grått och trist och alla andra är upptagna med annat. Jag har i alla fall tagit mej ner på stan och hämtat ut mitt presentkort, lämnat in cv m.m och nu ska jag försöka ge mej ut och springa. Men motivationen är låg just nu och jag har träningsvärk i ryggen. Så om någon vill ge mej massage så skulle det sitta perfekt just nu!
Just nu längtar jag till jag får åka iväg och jobba och göra någon nytta och träffa lite folk. Men jag kommer nog garanterat att ångra mej när det gått 3 lopp och det är 7-8 lopp kvar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0