8 april! Dålig start på helgen

Igår upptäckte jag när jag skulle plugga att min mapp med alla papper, formelsamlingar, häften, övningstentor osv inte var i väskan. Så nu gissar jag på att jag måste ha glömt den där vi skrev fysikprovet i veckan. Så illa! Men jag är i och för sig inte förvånad över att det händer mej. Jag antar att det bara är att skriva ut alla papper och allt igen då... Så otroligt onödigt bara.

Andra grejen är att jag vaknade vid halv tre i natt och mådde hemskt illa och hade fruktansvärt ont i magen och spydde några gånger. Idag känns det bättre, jag har inte spytt något och inte haft ont i magen på flera timmar. Skönt att det inte var långtvarigt i alla fall! Dagen har spenderats framför One tree hill och kemiboken. Stolt över att jag fått gjort lite plugg i alla fall.

Nu är jag piggare och solen tittar fram så jag ska ge mej ut på en promenad och få lite frisk luft. Irriterad över att jag inte kan träna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0