1 augusti! vilket misstag

Efter fem timmars sömn stiger jag upp som vanligt 06.15 när väckarklockan ringer för att skynda mej till jobbet. Efter en stressig och svettig cykeltur så upptäcker jag väl där att jag börjar inte förrän klockan 13 (!). Inte så kul. Dessutom var resten av veckans schema felskrivet också, sämre arbetstider än vad jag trott att jag skulle jobba. Jag har ju min jobbiga vecka i veckan, endast fredag är jag ledig. Jag har i alla fall legat och sovit tills nu men jag känner mej bara tröttare.

Idag är sista svarsdagen på ansökningarna så nyss så tackade jag ja. Om två veckor är jag i Göteborg alltså. Nu är det ändrade planer, jag och mamma ska ta tåget ner istället för bil som det var tänkt från början. Jag måste ju snart också börja fundera på vad jag ska ta med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0