12 augusti! sista jobbdagen

Jag är nyss hemkommen från mitt sista jobbpass. Sista jobbpasset för sommaren och för året. Kanske för alltid på Norrbacka? Nej då, jag har ju lovat att komma tillbaka nästa sommar. Men det var ändå jobbigt att säga hejdå till alla mina gamlingar och dom som jobbar. Jag är inge bra på att säga hejdå, jag hatar att göra det.
Jag bjöd på fika och aladdin ask, jag har ju trots allt jobbat där i tre sommrar och springvikarierat där mellan sommrarna.

Nu blir det lasagne till middag. Herregud, det känns som att jag ätit och fikat hela dagen idag! Frukost, skorpor och kaffe, palt till lunch, bulla och kaffe två gånger, choklad. Det blir sen en spel-, film- och myskväll med Evelina, Emilia, Bella och Maja ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0