14 augusti! sista dagen

Nu är jag färdigpackad och väskorna står klara. Rummet är städat och klart och om lite mindre än fyra timmar går tåget mot Göteborg och början på något nytt. Det vrider sig i magen och jag är sjukt nervös och orolig. Jag kan inte förstå att jag ska lämna Boden nu och inte veta ifall jag kommer bo här nå mer. Men det ska bli spännande också och jag ser fram emot det också. Jag har bara svårt för förändringar. Och för att säga hejdå som sagt. Det är bland det värsta jag vet. Jag har sagt hejdå till de flesta nu i alla fall. Lika svårt varje gång. Nästa gång jag skriver befinner jag mig i Göteborg, i ett rum jag inte vet hur det ser ut. Nu ska jag vara lite positiv och tänka att det blir bra det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0