2 augusti! 8 dagar

Jag har bara åtta arbetsdagar kvar nu. Och jag räknar inte ner. Jag tycker det ska bli lite tråkigt och sorgligt. De andra somrarna har jag ju springvickat efter sommarvikariatet och då har ju jobbet bara fortsatt. Men nu tar det slut och jag vet inte när jag kommer jobba där nästa gång, nästa sommar förhoppningsvis. Jag trivs ju så himla bra! Det är ju så det ska vara på ett jobb så.

Mamma och pappa är i Liviöjärvi igen så jag är ensam vilket betyder laga middag själv. Så ikväll har jag gjort matlåda till imorgon på jobbet. Jag lagade bulgur och kyklingsallad, känner mig riktigt duktig! Jag kan om jag vill! Vilket kanske inte är så ofta för jag är väldigt lat när det gäller matlagning. Men det måste det bli ändring på nu när jag flyttar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0