20 augusti!

Dagarna bara rullar på och jag har ännu inte fått hemlängtan. Jag har inte haft tid med sånt. Både i torsdags och fredags började vi med matteföreläsning klockan åtta på morgonen och sedan hände det saker hela dagen och kvällen och jag var inte hemma förrän ett. Långa dagar med massor av nya saker, nya människor och aktiviteter. Allt känns riktigt bra. Jag har hunnit vara på studiebesök på både ett vägbygge och ett lyxhotell bygge mitt i centrum. Bra med studiebesök så här i början av utbildningen så att man ser vad det är man ska syssla med och utbildningen handlar om.

Igår var det nolluppdragsutdelning, lång och härlig kväll och man överraskas av saker hela tiden. Vår grupps uppdrag blev att vara delta i nollkampen. Bätte uppdrag hade inte jag kunnat få! Det ska bli riktigt skoj.

Lite bilder på mitt rum. Typ dubbelt så stort som hemma i Boden och med tv och bäddsoffa. Dessutom har jag utsikt över Liseberg från mitt fönster. Jag trivs i det.

Idag är första lediga timmarna och sovmorgonen så jag har passat på att fixa lite på rummet och vara ute och springa. Första träningspasset på en vecka så det kändes lite tyngre. Nu ska jag snart börja fixa iordning mej för att fara på provsittning. Spännande.






Kommentarer
Postat av: Evelina

Va fint du har det! Och va kul att allt verkar kännas bra redan från början :) Kram! <3

2011-08-23 @ 13:26:01
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0