21 augusti! lugn dag

Idag har jag bara haft en väldigt lugn dag och laddar uppför veckan som kommer. Ny nollningsvecka. Jag sov till tolv och gick ut och gick en lång promenad i bara t-shirt och shorts (har hört att det inte är alltför bra väder hemma i Boden nu). Sen blev jag bjuden på middag hos Jossan och Simon och fick se deras fina lägenhet. Nu blir det snart sängen. Jag tänkte försöka plugga lite matte men jag känner mig så ofokuserad så jag tror jag får ut
mer av att sova. Lång dag väntar imorgon och den starta med matte.


Kvällen igår var underbart rolig! Mat, sång, ramsor, massa dans och efterfest i V:s lokaler. Jag längtar redan tills nästa sittning. Men det kommer hända massa annat kul innan dess så.




Min nollningsbricka som tillslut blev godkänd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0