22 augusti!

Jag har nu bott i Göteborg i en vecka. En underbar vecka med så mycket nytt och kul och jag har träffat så många nya härliga människor.
Under dessa dagar har jag även redan hunnit glömma min nollbricka en kväll (som tur var tog en klasskompis rätt på den), tappat min plånbok under lördagkvällen (men en annan klasskompis hittade den) och tappat min biljett till fadderkalaset. Jag har även försökt mej på att cykla i storstan och det är ingen höjdare om man kommer från en småstad som jag. Det gick inte. Här måste man ju följa massa regler hur och vart man ska cykla, det kan jag verkligen inte. Hemma cyklar jag ju bara.

Nu blir det dushen efter att ha varit med i olika former av äggtävlingar nu på eftermiddagen. Jag känner förresten hur pengarna bara rinner iväg nu. Idag köpte jag spårvagnskort 90-dagar för 900kr, matteböcker och biljetter till aktiviteter. Jaja, snart kommer lönen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0