23 augusti!

Jag tog min andra löprunda här i Göteborg ikväll och testade en ny väg och tänkte försöka hitta till ett motionsspår. Jag hittade till naturområdet men inte elljusspåret och det hann bli så pass mörkt så jag vågade inte riktigt leta mej runt där ifall jag skulle springa vilse i mörka skogen typ. Men skönt att få springa lite.
Dagen idag har annars varit rätt lugn. Vi har suttit och pluggat matte i alla fall och nu börjar jag komma in i det lite. Det känns skönt att sitta med flera så man kan tänka tillsammans. På måndag har vi första duggan (delprov). Vi har även letat runt på stan efter saker till tema-sittningen/FN-kalaset imorgonkväll. Vi ska ju vara avatar. Jag brukar inte gilla att klä ut mej, men det här ska bli riktigt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0