28 augusti!

Gud vad helgen har gått fort! Igår regnade hela dagen bort och jag fick egentligen igenting gjort förutom tvätten och sedan nollkalaset på kvällen. Nollkalaset var grymt! Först förfest med A och AE med twister, speeddating, lekar m.m, kul bara det. Sedan fortsatte de i kårhuset. Det var sjukt stort, 6 dansgolv och 7 barer och det fanns hoppborg, bollhav, filmvisning, sumobrottning, poolparty m.m. Väldigt bra kväll var det! Men jag var så trött och hade så ont i fötterna när jag kom hem.

Imorgon har vi mattedugga därför har jag suttit på skolan från halv fyra till åtta och räknat matte. Rolig söndag va? Så nu är jag trött både psykiskt och fysiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0