31 augusti! jag har gått och blivit sjuk

Haha läser min blogg och ser att jag börjat två av tre senaste inlägg med "Gud".

Jaja, jag har gått och blivit sjuk. Jag har ont i halsen och känner mig trött och hängig. Det är hårt med nollning. Igår romarfest och idag börja klockan åtta och ha föreläsningar i sju timmar. Tack och lov att Norrconsult bjöd på hamburgare till lunch i alla fall. Sammanlagt har jag ätit tre hamburgare idag. Vi fick hamburgare efter brännbollen nu på eftermiddagen också. Jag lever på hamburgare och korv känns det som. Men jag klagar inte, allt är bra så länge jag slipper laga mat.

Romargasquen igår var väldigt bra den med. Jag har aldrig förut gillat att klä ut mej men nu tycker jag det är skitskoj. Så igår var det alltså lakan och togastil som gällde. Vi for på ikea och köpte lakan för 19kr (plus då varmkorv och kaffe, bulla för 20kr).

I helgen blir det hajk förresten! Jag är riktigt taggad för det. Flera stycken säger att det var de bästa dom gjorde under nollningen och jag gillar ju sånna där saker. Hoppas bara inte jag är allt för sjuk då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0