9 augusti!

Ikväll blev det bilbingo med Anna och Evelina i skogså. Första bilbingot under mitt 20 åriga liv. Och jag gör det gärna igen! Tyvär fick ingen med sig någon vinst med sig hem, men vi hade kul i alla fall. I söndags var jag förresten på första auktionen i mitt liv också. Jag börjar känna mig gammal som far både på bilbingo och auktion. Men det är bra grejer. Ännu roligare när man har hus så man kan fynda lite fina grejer dit.

Annars har jag varit ledig idag och dagen har bara försvunnit känns det som. Jag har packat och stökat runt mest hela dagen. Gud vad jobbigt att packa för att flytta. Jag vill ju ha med mej allt egentligen, men det är ju bara det nödvändigaste jag kan ta med nu. Det är inte många dagar kvar och jag känner mig bara mer och mer stressad. Så mycket jag vill hinna, måste hinna, nu innan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0