10 december! Fixare i V6-12

Nu har  jag tagit över fixare i V6 och vi har blivit V6-12 efter överlämningen igår. Ett år med massa roliga saker, grymma sittningar att arrangera, sexmästerikalas, Valla, CM osv. Det kommer nog bli riktigt bra bara vi kommer igång. 












Lite bilder på min fina overall som jag lagt ner över 60 timmar på att göra.
Efter första kvällen jag använder den på rikigt och den har redan massa fläckar och färgen på mina bokstäver har börjat lossna. Därför tänkte jag att jag måste ta lite kort på den innan den blivit ännu mer skitig. Jag som ville ha den ljusblå, ren och fin i all evighet men det är bara att glömma nu. Vårt tema är "Spices up your life" och vi har kryddor och hett som tema på våra poster-smeknamn och på våra snobben. Jag måste påpeka att det INTE är ett kycklinglår som jag har som drinkpinne (alla har en egen drinkpinne som ska passa till sin egna post) i V6 loggan. Det är en biceps. Eftersom biceps är hett och fixare behöver vara starka :b.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0