15 december! Jullov!!

Idag var första gången på väldigt länge jag kunde sova ut och vakna när jag ville utan att känna att jag måste stiga upp för att plugga. Det är grymt välbehövligt just nu efter en händelserik period med aspning, V6, tentaplugg. Tentan igår kändes inte omöjlig i alla fall, så ifall jag hade haft lite mer tid på mej att plugga så hade jag klarat den. Det känns såklart surt att få en omtenta på den, men det är inte hela världen och jag kommer ha flera chanser att göra om den på.
Vi firade att tentan var över och att det var jullov med lunch på max och senare pub/fest i Verum. Dock så kände jag mej alldels för trött för det, så jag laddar för eftertenta fest på lördag istället innan jag beger mej norrut. Idag ska jag försöka träna, städa och förhoppningsvis blir det julmys med liseberg och glögg ikväll.

Om ni fortfarande inte har börjat se julkalendern än så gör det. Den är riktigt bra iår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0