20 december! Det börjar bli jul på Drejarvägen.11

 

 


Nu börjar det bli jul hemma hos oss, julgranen som pappa hämtat från egna marker uppp i Pajala är klädd, riktigt fin blev den. Julmusiken står på och vi sitter och dricker glögg i soffan hela familjen. Så skönt att vara hemma i gamla huset i Södra Svartbyn igen och umgås med familjen. Så skönt att få middagen serverad och bara kunna lägga tvätten i tvättkorgen och inte tänka på att boka tvättider.
Idag har jag träffat Maja och besökt Luleå för att köpa julklappar. Dock blev det endast en julklapp köpt och fler till mig själv. Det var ju så längesen jag shoppade så shoppingsuget är stort. Det är dessvärre inte så bra för min plånbok. Jag har bestämt mej för att köpa ny mobil (äntligen!) på lovet och jag har nyss betalat skidresan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0