23 december! dan före dopparedan

 

 

Såhär ser det ut här uppe i norr, en vit jul som vanligt. Dock mycket mindre snö än vad det brukar vara.







Mamma hade gjort så juligt och fint på mitt rum. Så roligt att komma hem till sitt gamla rum.

Jag har haft en riktigt mys dag idag med en förmiddag i soffan med julkalandern och en bok och en eftermiddag med årets första skidtur, bastu och en sväng på stan med amma.
Igår såg jag ikapp alla avsnitt i julkalendern med Anna. Den är riktigt spännande och jag fick påminna mej själv flera gånger att det är ett barnprogram. Sen har jag börjat läsa Camilla Läckbergs senaste bok, Änglamakerskan. Jag älskar hennes böcker och den verkar vara lika bra denna som hennes övriga. Det var längesen jag läste någon annan bok än Calculus. Det är så typiskt jul eller sommar att ta sig tid att läsa en vanlig bok.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0