26 december! snart iphone-ägare



Nu är jag snart också en iphone-ägare som så många andra. Jag lyckades bestämma mig tillslut för en iphone 4 efter flera rekommendationer och beställde hem en från telias hemsida. En sen julklapp till mig själv. Nu vill jag bara ha den så fort som möjligt!

Julen har varit bra och mysig, som en jul ska vara. För ovanlighetens skull så var vi ensamma iår, bara familjen. Men det gick faktiskt bra ändå. Idag har vi istället haft besök från Luleå och ätit trerätters-middag, haft en liten julklappsutdelning och spelat spel. Väldigt trevligt att träffa och umgås med släkt och familj. Igår träffade jag även en del gamla kompisar i och med hemvändarfest på farmen. Nu känns det ju lite mer rätt med att gå ut på juldagen på farmen när jag är hemvändare på riktigt för att träffa gamla klasskompisar och vänner. Kul var det, men gud vad man har blivit bortskämd med studentpriser på allt.

Nu blir det en lugn kväll och laddar för en 7-17 arbetsdag imorgon i hemtjänsten. Skönt att växla ledighet med jobb och tjäna lite pengar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0