29 december! min nya kärlek!

Jag orkade inte vänta på att telia skulle skicka hem först avtal som jag skulle skriva under och sedan mobilen, så när Cornelia skrev att hon köpt en iphone igår så blev jag för sugen och gick in på telia butiken i Skellefteå och köpte min iphone 4. Nu är jag så nöjd över den och kan knappt släppa den! Jag har dock en hel del att lära mig än, framförallt sms. Nu går det sjukt sakta att smsa och jag måste stå stilla om jag ska göra det. Men jag vänjer mej väl! Så om det är någon som inte lessnat på wordfeud än så finns jag gärna här och spelar!

Nu har vi precis kommit hem från Skellefteå och mormor och morfar efter trevliga dagar där. Så roligt att träffa dem, det var ju ett tag sen sist. Sen har jag hunnit vara på stan och fyndat lite annat på rean än min nya telefon också. Bland annat ett par skidglasögon till alperna. Jag har aldrig åkt med sånna förut men det känns som att det kan vara bra att ha dära. Nu är det förresten inte länge kvar tills vi far, en vecka typ. Det kommer bli grymt och jag är taggad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0