3 december! en lördag på chalmers med V6



Klockan är 03.00 på natten och jag ställer mig och börjar koka pasta till morgondagens lunchlåda. Jag har precis kommit hem från en lång dag med overallstillverkning igen, 16 timmar denna lördag. Det är sjukt hur mycket tid vi lägger ner på dessa overaller! Jag kommer vara så stolt över den sen och jag längtar tills vi får dom godkända och vi får ta på oss dom nästa fredag och bli V6-are på riktigt. Dom kommer bli så snygga, våra overaller! Imorgon blir det en ny lång dag. Nu början man i alla fall äntligen se ett slut på det. Tur att vi har musik, våra fina pateter, godis och roliga stunder som lättar upp det hela.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0