1 januari! 2011

Det har hänt mycket under 2011, både en hel del dåliga och minde bra saker men framförallt har det hänt saker som förändrat mitt liv och varit väldigt bra.
2011 har varit ett pluggår. I våras läste jag upp lite ämnen på teknisk bastermin på Luleås universitet samtidigt som jag jobbade lite. Sommaren bestod av massor av jobb innan jag packade mina väskor och satte mig på tåget till Göteborg för att börja ett nytt kapitel i mitt liv. Numera så är jag Chalmerist på V-sektionen. Det är ett av de bästa val jag gjort att flytta till Göteborg.

Bilder från 2011:


Jag var på Ungdområdet i friidrott i början av året.





Bulgarien i början av sommaren.


Kvällsdopp på Alder.








Många fina stunde under sommaren med vänner


Släktträff med släkten Alainentalo i Pajala




Nollning på Chalmers






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0