7 december! Bara mattetenta kvar nu



Då var BIS-slutredovisningen gjord och overallerna klara och godkända igår på granskningen. Äntligen lite mindre att tänka på och göra. Bara matte tentan kvar om en vecka. Jag som inte ens har börjat tentaplugga än... Dags att sätta igång imorgon. Det känns bara så otroligt tungt när jag ligger efter sen flera veckor tillbaka.
Jag önskar bara det var över så man kan slappna av, göra saker man annars inte har tid med och hinna ha lite julmys.

Otroligt skön känsla när vi fick ta på oss våra overaller igår efter all tid som vi har lagt ner på dom! Sjukt stor var den på mej, jag måste kavla upp den nästan upp till grenen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0