8 december! För ett år sen..

För ett år sedan, 8 december 2010, befann jag mej i Rio, Brasilien, liggandes på Copacabana i solen och åt acai. Då längtade man hem efter att ha varit borta i tre månader. Nu skulle jag göra mycket för att befinna mej där istället för att här där det stormar och är snö blandat regn ute och måste sitta och plugga obegriplig matte inför tentan.
Men så kan jag inte heller riktigt säga för imorgon väntar en grymt kul dag (i alla fall kvällen) med V6 överlämningen där vi ska ordna julbord. Just nu känns det bara väldigt tungt och jag mår illa för att jag har slarvat med maten hela dagen (endast ätit fil och mackor till frukost och äckligt godis och en halvmatlåda vid nio tiden på kvällen). Så ett hett tips är att inte slarva och glömma att äta!





Vilka underbara minnen som kommer när man tittar igenom alla bilderna. Det var en grym, oförglömlig resa som känns så otroligt långt borta nu när jag sitter här. Då hade jag ingen tanke på att jag skulle sitta i en egen lägenhet i Göteborg ett år senare och ha panik över mattetentor och ägna tid åt föreningsliv. Livet kan ändras snabbt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0