1 februari!

Idag försov jag mig inte, fastän det var GRYMT tungt att stiga upp där vid kvart över sex. Istället så virrade jag omkring i skolans underjordiska korridorer (som är en ren labyrint!) för att hitta där man kunde värma sin mat. Det slutade med att jag fick äta kall pasta med sås för att jag inte skulle hinna stå i kön när vi väl hittade fram. Någon gång ska jag väl lära mig dessa underjordiska korridorrer, hoppas jag. Fast det känns som en omöjlighet. Jag visste inte ens att det fanns gångar dära...

Matteplugg och träning ev. åka till pagla ikväll? Vi får väl se. Efter att ha tränat med Anna på step in så och fyndat på dollar store så blir det nu lite mat i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0