13 februari! Livet suger ibland...



Sämsta helgen på väldigt länge. Besviken, ledsen och less. Bara en massa minus just nu. Varför kan inte allt bara lösas och se ljust ut? Just nu snurrar bara huvudet, jag är förvirrad och vet ingenting... Livet är långt ifrån enkelt.
För det första handlat det om nuet, sedan om framtiden och sen ännu längre sikt framåt. Allt känns bara som frågetecken nu. Jag vill ha planer så jag kan andas ut och slippa oroa mej. Vet vad jag vill. Men hur ska jag veta det? Det är ju det som är det svåra...

Året 2009 var det bästa i mitt liv. Allt var bara helt enkelt så bra då. Jag visst vad jag gjorde, jag gick i skola och hade mål som studenten osv. Jag visste vad jag skulle göra sen och att det inte spelade någon roll egentligen. Men nu däremot så är det avgörande beslut.
Träning om en stund i alla fall. Det får det att kännas lite bättre. Ingen skola imorgon, ännu bättre. Jag hoppas på att få jobba lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0