14 februari! alla hjärtans dag idag



Det är en väldigt överskattad dag, tycker jag. Man vill att det ska vara en sån speciell dag, som i alla filmer typ, men det blir sällan som man tänkt sig. Egentligen är det ju en helt vanlig dag men i alla fall...

Massa <3 till alla vänner och familj som betyder något för mej i alla fall. Hoppas ni får (har haft) en bra dag!

Ett år sen jag kom hem från Barcelona förresten kom jag på. Det känns så långt borta. Knappt att jag ens varit dära. Då var jag dessutom brunett. Så konstigt att se mej själv i brunt hår. Ibland vill jag nästan bli brun igen bara för att göra nått igen. Men jag passar bäst i blond, min naturliga hårfärg.





Imorgon skola mellan 8 och 16 ungefär, vilket betyder väldigt tidig morgon och hemma sent = tung dag. Men just nu vill jag bara bli av med den här dagen, till och med skola en hel dag känns nästan bättre än denna dag... One tree hill piggar i alla fall upp mej litegrann och får mej på andra tankar.



Kommentarer
Postat av: Linnea

OTH, sååå bra! <3

2011-02-15 @ 00:46:23
URL: http://lin-nor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0