15 februari! bara att hoppas!

Nu har köpet på mina fonder gått in såg jag när jag kollade in min internetbank, så nu är det bara att hoppas på att dom går upp och jag går med vinst! Småbolagsfonden Norden hette fonden (efter tips från pappa). Jag får lust att köpa ännu fler nu, känns bra det hära. Men nu ska jag vänta ett tag och se vad som händer.

Dagen har bestått av föreläsning i inhomogena differentialekvationer av andra ordningen (låter spännande va?), labb på oscilloskopet, lite kemi, lunch med Elida och huvudvärk.
Så kul att träffa Elida, det var inte igår det. När var det senast egentligen? Väldigt längesen... Har vi ens träffats efter sista farmenkvällen sommaren 2009? Ja jag vet inte riktigt... Men i alla fall så var det väldigt kul att träffas även om det inte blev så länge. Det måste vi göra om!

Nu ska jag iväg till dagens höjdpunkt, träningen!



Kommentarer
Postat av: elojda

haha jorå, luleåkalaset i somras ju ;)

2011-02-15 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0