18 februari! effektiv dag!

Idag har jag hunnit massor tycker jag. Jag började dagen med sovmorgon till halv nio och sedan satte jag och pappa igång att städa hela huset.
Vid tio tog jag bussen in till stan för att träffa en studievägledare. Jag tror det är den absolut första studievägledare som jag träffat som varit bra. Riktigt skönt var det att få prata av sig lite om val till universitet och studier. Lite bättre känns det nu faktiskt. Just nu måste jag faktiskt säga att det lutar åt samhällsplanerarprogrammet och det känns bra. Samtalet tog nästan en och halvtimme. Efter det stressade jag vidare in till staden för att kika in lite snabbt på gallerian (fyndade hårspray och mascara på hm) och sedan vidare till coop och sist step in. Efter ett pass spinning och ett pass pump, tio minuter i massagestolen och en dusch så begav jag mej hemåt tillslut.

Jag har hunnit rätt mycket va? Nu ska jag snart byta om och sedan åka vidare till Maja för tacos! Sen laddar jag för match mot Notviken imorgon!
Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0