20 februari!

Jag vill bara vara lycklig som förut. Känna att livet leker och allt är toppen.

Jag vill att allt ska ordna sig. Just nu är träningen, jobbet och one tree hill höjdpunkterna i mitt liv. Det får mej att tänka på annat. När jag tränar och jobbar känner jag mej bra och duktig, stark inom mej. Till skillnad från de mesta annat i mitt liv just nu.


Just nu ser det ut som att jag och mamma åker till Skellefteå och mormor och morfar nästa helg. Skön att komma bort lite och bli omhändertagen av två som älskar en. Det kanske blir lite shopping där borta också. Det var ett tag sen och jag känner att det skulle sitta fint.




Godnatt, nu går jag och lägger mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0