23 februari!

Idag hade jag en tokig dag, jag hade lektion 8.15, sedan hål på fem timmar till 14.45 då jag hade andra lektionen. Men jag tog bussen in till Luleå och träffade Linnea och vi hann träna på helex, äta lunch på Baan Thai och titta lite i affärer. Det blev alltså en väldigt bra dag!

För övrigt så har det varit över 25 minus i över en och en halv vecka nu, termometern har stått på ungefär 30minus varje morgon jag stigit upp. Ska det aldrig bli varmare? Detta är ju ändå inte normalt... Vi bor i Sverige, inte sibirien.

Just nu funderar jag på vad jag ska hitta på till klockan halv nio då innebandyträningen börjar. Inte kul att att ha träning så sent. Men inget att göra åt det. Det kanske blir lite matteplugg innan. Det kan behövas, prov inför tentan nästa vecka så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0