25 februari! Härligt fredag!

För det första så är det ju fredag, bästa dagen på veckan.
Sen är det bara 10 minusgrader ute, rena vårvädret ju!
Och jag har nyss kommit hem från ett träningspass på stepin, otroligt skönt!
Jag och mamma ska åka till Skellefteå och mormor och morfar efter lunch.
Jag har fått lönen på kontot, mycket större än förväntat!

Dessutom går det ju väldigt bra för Sverige i skid VM, guld till Hellner igår.

Mycket bra saker alltså!
Det här ska bli en bra helg! På lördagkväll tar jag bussen hem fårn Skellefteå och så blir det kanske att fira Linnea. Söndagen består av jobb, men det blir bra. Alltid bra med extra pengar! Sen måste jag faktiskt försöka plugga lite matte, men just nu känns det inte så hemskt tråkigt för det går rätt bra (haha, kommer jag kanske inte säga efter jag gjort provet på tisdag).

Trevlig helg på er!



Glad tjej idag!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0