27 februari! söndag

Jag var ju och hälsade på mormor och morfar fredag till lördag. Ett väldigt trevligt besök. Dom blir så glada när man kommer också. Vi åt gott, bara tog de lugnt, jag gick en underbar promenad med Martin (deras svarta pudel) i solen och så blev det en hel del shopping. Jag har shoppat för resten av den här våren nästan. Men det var bra saker, en vårjacka och en typ kavaj osv.

Igårkväll firade vi Linnea som fyller år på måndag! Grattis i förskott! Och det blev utgång på Lotus (efter att ha velast mellan Lotus och Boddan ett bra tag). Men Lotus, ja vad ska man säga. Bara besvikelse. Usch. jag var där kanske en halvtimme innan jag for hem. Glad är jag för det, för sömnen var så mycket mer värd. Jag har jobbat delad tur idag, 8-12 och 16-21. Pengar, pengar, pengar! Nu pustar jag äntligen ut och sitter och äter apelsinbåtar (varför gör man inte det oftare?) och ska slå på solsidan! Som jag har längtat!




Imorgon fotokurs i Luleå för min nikon systemkamera, äntligen kanske jag ska få lära mej den!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack finaste Ida! Det var mkt trevligt innan Lotus i alla fall ;)

2011-02-27 @ 23:38:24
URL: http://lin-nor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0