6 februari!

Igår var vi till Haparanda och Ikea hela dagen. Ett väldigt bra sätt att spendera en ledig lördag på! Jag börjar längta så mycket tills jag flyttar till en egen lägenhet och får börja köpa saker och möbler till den. Jag kunde knappt vänta utan ville bara köpa och köpa nu. Men det är ju bara onödigt när jag inte vet hur jag kommer ha det då. Några småsaker köpte jag i alla fall och sedan ett par fina skor på skopunkten och en jacka på haglöfs. Åh vad jag längtar till vår/höst för att kunna använda den nu, fjällen osv.

Däremot har jag inte kommit framåt i matten så imorgon kommer det bli en heldag på skolan för att försöka få lite hjälp med den. Jag vill inte ha måndag imorgon... Men vem vill det?

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0