10 januari! Ny vecka

Jag är glad för att jag nyss skrivit klart en av veckans två laborationsrapporter och det bara är måndag! Känns som en bra start på denna plugg-vecka. Dessutom har jag hunnit få mycket gjort idag.

Jag har hunnit jobba förmiddag. Jag har hunnit fixa skorna jag köpte (köpte ett par stövlar i onsdags och upptäckte att det stoppat ner en 36:a och en 35:a i kartongen..). Jag har hunnit byta en julklapp på kappahl. Jag har hunnit göra ett besök hos tandläkaren där jag blev 300kr fattigare... Jag har hunnit träna ordentligt (bodypump och core, nu ska här kommas i form!). Jag har hunnit göra fysik (en fysik laboration klar, yes!).

Så det här ser ut som en bra start på veckan! Annat som sker i veckan är mera träningar (både innebandy, step in och skidor hoppas jag också få in), möte med travet, jobb onsdag och lördag än så länge, matcher i helgen (förhoppningssvis får jag spela), fara till luleå och titta på hund (hoppas hoppas!), och så lite mera fysik såklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0