14 januari! helg

Det blev inge titta på hund igår, vi kunde tyvärr inte komma dit. Men det blev en sväng till Lule i alla fall efter jag slutat jobba klockan tolv. Lite shopping och fika med mamma. Jag fyndade ett par gråa jeans, ett blommig linne och ett puder. Det blev inte så långt besök i Luleå för vi var tvungna hem och göra middag innan min träning halv sex.
Idag har jag varit riktigt duktig och städat hela och plockat ner granen (med hjälp av pappa också). Sen har jag även tagit mej ut på första löppasset denna vinter i Sverige. Jobbigt och kallt, kan jag sammanfatta det. Nu ska jag försöka få lite mera fysik gjort. Nästa vecka är sista veckan med fysik! Så skönt att slippa det. Men det blir en tuff vecka nästa vecka med slutprov på hela boken, typ 12 kapitel. Så jag ska försöka verkligen att plugga en hel del i helgen också. I helgen har vi två matcher förresten. Jag ska spela på söndag mot tväråselet. Det var ett tag sen jag spelade match (förra våren?) så det ska bli så kul och nervöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0