17 januari! idrottsgalan

Jag hoppas ni sitter och kolla på idrottsgalan just nu, det gör i alla fall jag! En av mina favoriter i tv. Jag brukar verkligen inte se mycket på tv, men nur har det helt plötsligt blivit mycket tv senaste dagarna.

Idag har jag varit ledig och hunnit rätt mycket i alla fall. En hel del fysik har jag pluggat, det börjar gå lite lättare nu. Sen har jag småstädat i mitt rum. Det kan jag göra hur mycket som helst. Jag gillar och gå runt och småplocka och städa i rummet. Idag har jag städat i mina lådor och på min byrå bland alla smycken osv. Jag har även hunnit ut och få en promenad samt kört ett pass body pump och innebandyträning efter det. Plus att jag lagade middagen idag. Ett stort plus på det för det brukar jag inte göra. (nog för att det bara var uppstekt palt men i alla fall!).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0