18 januari!

Det var ett himla mass prat (i alla fall på facebook...) om någon forskare som kommit fram till en förändring som gör att vi fått nya stjärntecken.
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=5912226
Jag har aldrig brytt mej särskilt mycket om stjärntecken, men nog känns det konstigt ändå att helt plötsligt vara något annat.


Nåja, jag har haft ännu en väldigt effektiv dag! Men jag börjar bli less på att vara ledig, nog för att det är väldigt skönt men... Jag har i alla fall hunnit med två träningspass idag, ett löppass och ett core-pass på step in. Jag känner mig duktig! Äntligen börjar min förkylning ge sig och det känns så skönt att kunna träna på.
Jag har hunnit med att baka både bullar och kladdkakemuffins, och båda baken blev lyckade!!! Inte illa för att vara mej alltså!
Sen har jag hunnit en sväng på stan med Linnea, kikade in Åhlens där det var 50% på allt i hela affären. Synd bara att det var så mycket utplockat.


Lycka när man förstår det man läser och klarar en uppgift!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0