19 januari! jag och fysiken är inte vänner!!

Igår kändes allting så bra med fysiken, idag är det absolut tvärtom. Alla tal och uppgifter jag gör blir bara fel och jag förstör inte vad jag gör för fel! Så jäkla jobbigt för det spelar ju ingen roll hur mycket jag än läser i boken då om jag ändå tror att jag gör på rätt sätt fast det blir fel. Nu går jag och lägger mig arg som ett bi. Imorgon blir det att göra prov ifall jag inte får jobb. Så håll tummarna för mej att jag fattar och gör RÄTT alla talen på provet imorgon så jag får den här fysiken bort gjort någon gång! Gud vad skönt det ska bli att slippa fysiken.

Jag som var på så bra humör och så kom den där fysiken och drog ner det i botten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0