26 januari! andra dagen

Idag var jag med på första fysiklektionen och jag förstod inte ens hälften av vad läraren pratade om...Dessutom har jag inlämningsuppgifter att göra till imorgon på det kapitlet som dom redan gått igenom innan jag började. Jag förstår inte vad jag ska göra. Jag hoppas det löser sig i alla fall... Förresten så har jag bara en enda lektion imorgon, det känns så onödigt att åka till luleå fram och tillbaka bara för det men men, just fysik lektion jag verkligen behöver också.

Jag testade på Bodyattack idag innan våran innebandyträning. Det var inte alls som jag hade tänkt och det var väldigt jobbigt. Men nu vet jag vad det är i alla fall! Alltid kul att testa något nytt. Jag får se ifall jag orkar med ett morgonpass innan jag börjar skolan.

Sovgott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0